Close this search box.

Verduurzamen van jouw kerk: Beleid en aanpakken

Op 18 februari deden maar liefst 112 mensen uit alle hoeken van het land mee aan het webinar Verduurzamen: hoe krijg ik mijn kerk mee? 60% van de deelnemers behoorde nog niet bij een groene kerk en proefden via deze interactieve avond aan de mogelijkheden. Johan van Dalen gaf een heldere presentatie over het thema  Beleid en Aanpak uit de toolkit. Daarna volgde een boeiend interview met Gees Hummel over hoe zij haar kerk meekreeg in het nemen van duurzame stappen. De deelnemers hebben de onderlinge uitwisseling n.a.v. deze presentaties als heel waardevol ervaren. 90% van de deelnemers hebben het webinar met een goed tot heel goed beoordeeld.

Ben je benieuwd? Bekijk dan hier het verhalen van de sprekers Gees Hummel en Johan van Dalen. De sprekers hebben ook nog een aantal tips op een rij gezet:

Je kunt deze filmpjes ook zelf gebruiken binnen je werkgroep, je kerk of samen met andere kerken. De bijbehorende gespreksvragen vind je hier: