Close this search box.

Maak Groen Geloven tóch mee!

Groen Geloven 2019 uitverkocht – hoe u er toch bij kunt zijn

Het evenement Groen Geloven biedt een nieuw perspectief op de aarde als Gods Schepping. Luister naar prikkelende speeches en maak tijdens de proeverij kennis met duurzame initiatieven uit de praktijk. Ontdek tijdens Groen Geloven welke stappen u kunt zetten om thuis, in de kerk en in uw omgeving het verschil te maken. Indien u geen kaartje heeft weten te bemachtigen, is het toch mogelijk om Groen Geloven 2019 mee te maken. Wij zullen via Facebook en Twitter verslag doen van de dag, sprekers interviewen en vragen beantwoorden. Zo kunt u er toch ‘bij’ zijn. Houd dus op 5 oktober onze pagina’s in de gaten!