Klimaatcompetitie thuis energie besparen

Een duurzame 40-dagentijdactie in Bennekom

Groene kerk ‘Brinkstraatkerk’ in Bennekom organiseert in de komende 40-dagentijd een duurzame competitie en nodigt iedereen uit om mee te doen: de Klimaatcompetitie thuis energie besparen. Digitaal, interactief, attractief en met een wedstrijdelement.

De actie richt zich op het terugdringen van jouw energieverbruik thuis (minder CO2), door het besparen van gas, elektriciteit en water. Via een stappenplan word je eerst meegenomen om je huidige energieverbruik te inventariseren om vervolgens door gedragsverandering en kleine investeringen, die zich binnen een jaar terugverdienen, jouw verbruik te verminderen. Met als uitkomst een besparing voor jezelf en voor het milieu!

Meld je aan en doe woensdag 17 februari mee met de interactieve online kick-off, met weerman Reinier van den Berg.