Close this search box.

GroenGelovig 2021 voor kerken

Op 28 en 29 mei organiseren we GroenGelovig, hét grootste christelijke evenement over duurzaamheid in Nederland voor elke gemeenschap én elk individu die in beweging wil komen voor Gods schepping.

GroenGelovig is dit jaar online. Je kunt alle activiteiten volgen vanaf de bank thuis.

Zaterdag 29 mei organiseren we verschillende proeverijen, waar jullie je als kerk door kunnen laten inspireren en op donderdagavond 3 juni organiseren we een webinar speciaal voor kerken: Mijn groene verhaal vertellen, hoe doe ik dat?.

Je kunt je zelf aanmelden, maar je kunt ook kijken of er meer mensen uit jouw kerk of werkgroep mee willen doen, zodat jullie na het event samen een volgende duurzame stap kunnen zetten in jullie kerk of omgeving.

We hopen je te ontmoeten op 28 en 29 mei!

LEES MEER OVER GROENGELOVIG 2021 EN MELD JE AAN