Close this search box.

Feestelijke onthulling bordje ‘wij zijn een Groene Kerk’ bij Doopsgezinde gemeente in Aalsmeer

30 maart 2014, Veel belangstelling bij de onthulling van het bordje ‘wij zijn een Groene Kerk’ bij
de Doopsgezinde Gemeente Aalsmeer door Erica de Ridder 2)

,,Groene kerk word je vrijwillig, maar het is niet vrijblijvend. Dus gaan we met z’n allen door op het pad van duurzaamheid. Dit bordje helpt ons daaraan te herinneren’’, zo zei Erica de Ridder het bij de onthulling van het bordje ‘Wij zijn een Groene Kerk’ van de Doopsgezinde Gemeente Aalsmeer. Jacco Piet, ook lid van de duurzaamheidscommissie: ,,Groene Kerken is geen keurmerk, nee, geen commissie die even checkt of we het wel goed doen, nee, het is een beweging van kerken en mensen die een andere weg inslaan en samen vormgeven aan een duurzaam, eerlijk en rechtvaardig Gemeente zijn.”

Voor foto’s en een verslag van de bijeenkomst, zie de website van de kerk: http://www.dgaalsmeer.nl/Actueel/Nieuws/01-04-2014_-_Doopsgezinde_Gemeente_nu_ook_Groene_Kerk