Christelijk Gereformeerde Open Hofkerk Hillegom wordt Groene Kerk

Waarom wordt de Open Hofkerk in Hillegom Groene Kerk?

“Het koninkrijk van God omvat alle aspecten van het leven. Het gaat om leven in dankbaarheid aan God die zijn Zoon voor ons gegeven heeft. En het vandaar uit leven in liefde met elkaar en met de mensen om ons heen. Maar het gaat ook om het goede beheer van de wereld die God geschapen heeft. We hebben daar als mensen die Jezus willen volgen een verantwoordelijkheid. Binnen het mogelijke willen we ook op dit gebied ervan getuigen dat we dankbaar zijn voor al het goede wat God ons heeft gegeven en dat we daar verantwoord mee willen omgaan. En we willen elkaar ook ondersteunen om er in ieders persoonlijke leven vorm aan te geven.”, zo vertelt Jasper Sierink, één van de initiatiefnemers van deze Groene Kerk.