Zonnepanelen in de praktijk! Uitleg, rondleiding 16 maart 2013 in Bunschoten!

Altijd al eens rustig willen rondkijken in een kerk die zelf net zonnepanelen plaatste? Er is nu de gelegenheid om al uw vragen te stellen en een goede uitleg te krijgen. De NGK kerk in Bunschoten organiseert op 16 maart 2013 een informatie-ochtend over de plaatsing van zonnepanelen. De ochtend begint om 10 uur. Men zal ingaan op de redenen waarom men panelen installeerde. Daarnaast komen fondsenwerving, technische aspecten en kosten / opbrengsten aan de orde. In een rondleiding kunt u met uw eigen ogen zien hoe de plaatsing gedaan is. In Bunschoten hebben vrijwilligers ook hun handen uit de mouwen gestoken. Wat daarbij kwam kijken, zal ook verteld worden. Het wordt een interessante ochtend! Natuurlijk open voor alle belangstellenden, ook die van andere kerkgenootschappen.

U vindt de NGK Westerkerk aan de Van der Duyn van Maasdamlaan 6, 3752 GP Bunschoten Spakenburg. Graag even aanmelden bij jtang@solcon.nl