Kerkdienst op boerderij Frieswijk (Overijssel)

Op de laatste zondag van de zomervakantie, 25 augustus, wordt voor de vijfde keer een bijzondere kerkdienst gehouden in het teken van Landbouw en Geloof. Dit keer zijn we te gast op de boerderij van de familie Kleverkamp op het landgoed Frieswijk. De oecumenische boerderijdienst heeft als thema “Terug naar de Bron” van leven en geloof.

De werkgroep Landbouw en Kerken van de kerken uit Bathmen, Colmschate-Schalkhaar, Lettele en Okkenbroek, organiseert deze dienst, die geleid wordt door ds. André van den Bor  en Leo Geurts, pastoraalwerker. Muziekvereniging Eendracht uit Colmschate zorgt voor de muzikale ondersteuning.

De dienst staat dit keer in het teken van de bron van ons geloof en ons dagelijks voedsel. Wat is de bron die ons geloof voedt en onderhoud? Waar komt onze dagelijkse voeding vandaan? Weten we dat nog nu de keten soms zo lang en onoverzichtelijk is dat het zelfs leidt tot schandalen.

Het adres van de boerderij op het landgoed is Raalterweg 12, 7433 RA Schalkhaar.