Groene Kerk Dieren staat in De Gelderlander! Bordje Groene Kerk wordt zondag a.s. onthuld.

Gisteren stond onderstaand bericht in de Gelderlander: een leuke manier voor de lokale kerk om de krant te halen!

De Ontmoetingskerk in Dieren onthult zondag rond 11.15 uur feestelijk de bordjes die horen bij het predikaat ‘groene kerk’. Geloofsgemeenschappen in het hele land doen mee aan de actie groene kerken, van Kerk in Actie en Tear. Zij kunnen veel kanten op, zoals kiezen voor eerlijke koffie, groene stroom of bewust bankieren. De vozitter van de plaatselijke werkgroep van Kerk in actie vertelt na de dienst van 10.00 uur waaraan de protestantse gemeente het keurmerk precies heeft verdiend en wat de plannen zijn om groen te blijven.